יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

מותגים גרמנים מובילים של כלי עבודה

אם אתם רוצים לקנות כלי עבודה, בוודאי כבר הבנתם שלגרמנים יש דריסת רגל משמעותית מאד בתחום. נציין לדוגמא את המותג שנקרא סטיל (STIHL). חברת סטיל הוקמה בגרמניה בשנת 1926, וידועה בעיקר דווקא בתחום של כלי העבודה לגינה, ובפרט ביצור של מסורי שרשרת איכותיים וחזקים במיוחד המיועדים לגיזום וכריתה.
מותג גרמני חזק נוסף, הוא המותג מטאבו (METABO). מטאבו נוסדה שנתיים בלבד לפני סטיל. ראוי לציין, כי מטאבו נחשבת לאחת החברות הגרמניות החזקות ביותר בעולם, שכן היא החברה האירופאית מספר 1 בעולם בייצור של כלי גינון חשמליים. באירופה, חשוב לציין, היא שומרת על מיקום ראשון ומכובד.
גם היפניות חזקות
אבל לא רק הגרמנים ידועים לייצר כלי עבודה טובים, אלא גם היפנים כמובן לא נשארים מאחור. מספיק לציין את המותג שנקרא היטאצ'י, כדי שתבינו על מה אנחנו מדברים. חברת היטאצ'י היא מהחברות הוותיקות בעולם לייצור של כלי עבודה, והיא מייצרת שורה ארוכה מאד של כלי עבודה כמו מפוחים, משחזות, פטישונים, ועוד ועוד כלים מתקדמים מאד. החברה היא אחת מהגדולות בעולם, ומשווקת את מוצריה ברחבי העולם, וכמובן גם בישראל.
מותג יפני חזק נוסף הוא מקיטה. אין כמעט בית שאי אפשר למצוא בו את המקדחות והמברגות של חברת מקיטה. בניגוד לחברות אחרות שמתפרשות על פני יצור של כלי עבודה מסוגים רבים, הרי שמקיטה נשארת בתחום של המברגות והמקדחות, כך שהמוצרים שלה נחשבים לאיכותיים במיוחד וידידותיים למשתמש.
חשוב לציין עוד שני מותגים חזקים מאד, שהם לא גרמנים ולא יפניים. המותג הראשון נקרא הוסקורוונה (HUSQVARNA) - השם הקצת מסובך הזה, טומן מאחוריו היסטוריה ארוכה מאד - הוסקורוונה הוקמה עוד במאה ה17 בשוודיה, על מנת לייצר כלים לצבא השוודי. היום הוסוקורוונה הוא מותג ענק שמייצר כלים צבאיים, תעשייתיים, ביתיים ואף אופניים. בין השאר החברה ידועה במסורי השרשרת האיכותיים שלה.
אי אפשר שלא לציין כמובן את הנקודה המקומית - חברת שטל הישראלית. חברת שטל היא בעלת היסטוריה מרשימה אף היא, והיא קיימת כבר כמעט 50 שנה. החברה אמנם התחילה בישראל, אך היום היא מותג עולמי לכל דבר, ויש לה גם מפעלים בדנמרק ובגרמניה.

ואיפה מוצאים את כל המותגים הללו?
רשימה ארוכה מאד של מותגים הוצגה בפניכם, אבל איפה אפשר למצוא את כלי העבודה של כל המותגים המובילים הללו? באתר של חברת מ.ט.ר בע"מ! חברת מ.ט.ר מתמחה באספקה, שיווק ומכירה של כלי עבודה וגינון למגזר הפרטי, התעשייתי והציבורי. כלי העבודה שלנו הם מסוגים שונים ומשמשים למטרות שונות, אבל לכולם יש דבר אחד משותף - הם שייכים למותגים החזקים ביותר בעולם, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בכלים חזקים ואיכותיים, שיוכלו לשמש אתכם במשך זמן רב.
כדי להשיג את הכלים של המותגים המובילים בעולם, אתם בסך הכל צריכים להיכנס לאתר של חברת מ.ט.ר, לבחור ולקנות!