יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

מותגים מובילים בעולם כלי העבודה

בעולם של כלי עבודה מקצועיים, יש מספר מותגים מובילים. חלקם שמות מוכרים לציבור הרחב, וחלקם יותר לאנשי המקצוע, אבל דבר אחד בטוח - כולם מותגים איכותיים במיוחד.
נתחיל בהסבר על חברת סיגנט. סיגנט היא חברה אמריקאית, (לא להתבלבל עם סיגנט יצרנית תכשיטי היוקרה), שעוסקת בעיקר בייצור ושיווק של מה שנקרא בשפת העם "בוקסות". כלומר, חברת סיגנט מייצרת בעיקר מארזים הכוללים בתוכם עזרים שונים, אותם ניתן להרכיב על כלי העבודה - בעיקר עזרים שונים להברגות וקידוחים. הבוקסות של סיגנט מגיעות עם מספר גדול יחסית של עזרים, בגדלים שונים, כך שהם יכולים להתאים לעבודות רבות.
מותג נוסף הוא חברת מטאבו (METABO). מטאבו הוקמה בגרמניה בשנת 1924, ראוי לציין, כי מטאבו נחשבת לאחת החברות הגרמניות החזקות ביותר בעולם, שכן היא החברה האירופאית מספר 1 בעולם בייצור של כלי גינון חשמליים.

עוד מותגים מובילים ומוכרים
כעת נתפנה לפרט על מותגים שהם אפילו מוכרים יותר לציבור הרחב. מותג כזה הוא לדוגמא המותג הגרמני בוש (BOSCH). חברת בוש היא חברה גרמנית, הקרויה ע"ש המייסד שלה רוברט בוש. החברה היא אחת מהחברות הוותיקות ביותר בעולם העוסקת בייצור ושיווק של כלי עבודה, וקיימת כבר כמעט 120 שנה! בנוסף להיותה אחת החברות הוותיקות ביותר בעולם, היא גם הגדולה שבהן. לכן לא פלא שחברת בוש מייצרת כמות גדולה כל כך של כלי עבודה, כמו מברגות, מכסחות דשא, מסורי שרשרת, אקדחי סיכות, מלטשות, חרמשים, והרשימה רק הולכת ומתארכת.
מותג נוסף מוכר למדי, הוא המותג היטאצ'י. חברת היטאצ'י, כפי שניתן לנחש היא חברה יפנית. החברה נחשבת לשלישית בגודלה מהחברות העוסקות בייצור של כלי עבודה שונים. היטאצ'י היא גם חברה ותיקה למדי בתחום, ובשנה שעברה היא חגגה מאה שנה להיווסדה. המוצרים של חברת היטאצ'י כוללים בין השאר מפוחים, משחזות, מדחסים, מפזרי חום, רוטרים ועוד.
נסיים באחד המותגים המוכרים ביותר בעולם, שנקרא יונדאי. רוב האנשים מכירים את יונדאי דרך המכוניות שלה. בעבר, קונצרן יונדאי כלל בתוכו חברות רבות מאד תחת הנהלה משותפת. כיום הקונצרן כבר לא קיים, אך חברות רבות עדיין נושאות את השם, ואף את הלוגו, וכך גם חברת יונדאי שמייצרת כלי עבודה איכותיים במיוחד. כלי העבודה של יונדאי כוללים בין השאר מסורים, מקדחות, פטישונים, משאבות מים, מאווררים ועוד ועוד מוצרי איכות.

כל המותגים במקום אחד
כמו שאתם רואים, יש מספר מותגים מובילים מאד בעולם כלי העבודה. אבל רק באתר של חברת מ.נ.מ הכל לתעשייה, תוכלו למצוא את כולם במקום אחד! חברת מ.נ.מ עוסקת בייבוא ושיווק של כלי עבודה איכותיים, כאשר היא משווקת אך ורק כלים של המותגים המובילים ביותר בעולם. כך אנו מבטיחים לקהל הלקוחות שלנו את המוצרים הטובים ביותר. באתר של חברת מ.נ.מ תוכלו לבצע חיפוש על פי סוג הכלי שאתם מחפשים, ואף על פי המותג שמעניין אתכם.
הקליקו כבר עכשיו, והיכנסו לאתר של חברת מ.נ.מ, לעולם של המותגים המובילים ביותר!